piątek, 17 stycznia 2014

TAK MAWIAŁA MOJA BABCIA...

A moja babcia miewała dosadne określenia.Nie wiem skąd czerpała taką wiedzę,pewnie z obserwacji i własnych doświadczeń.

Wszyscy chyba byliśmy i jesteśmy pod wrażeniem dokonań Orkiestry i Jurka Owsiaka.Może nie wszyscy, ale większość z nas.

Krytyka, jaka pojawiła się pod adresem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w dniu jej trwania, była plugawa, obrzydliwa,prostacka,pogięta jak cienki drut, który dowolnie wyginał szaleniec, zgniła jak przegniłe kartofle w kopcu, cuchnąca jak odchody szalonych krów, wściekła jak wściekłe i oszalałe stado wilków...I tak można by długo...Ohydne było to i z tego względu, że obrażało tysiące Wolontariuszy o czystych sercach, którzy porwani osobowością i poświęceniem Owsiaka, swojego Guru, zbierali kasę na słuszny cel ratowania życia małych dzieci i osób starszych.
źródło:internet

Ci człekokształtni /bo ludźmi na pewno nie są/ , w niewybrednych słowach obrzucali błotem samą ideę, osobę Owsiaka,obrażali tysiące ludzi zjednoczonych wokół tych, którzy chcą pomóc nieszczęsnej polskiej służbie zdrowia, cierpiącym, potrzebującym wsparcia, zmiłowania,w końcu pochylenia się nad smutnym losem chorych ludzi i ich rodzin.

Byłam oburzona, jak nigdy dotąd, kiedy w okienku telewizyjnym zobaczyłam zacietrzewioną, udającą człowieka,wykrzywioną nienawiścią i ziejącą piekielnym ogniem, zaplutą z powodu wyrzucanych słów z prędkością kałacha,ni to osobę, ni to nie wiadomo co.

Pomyślałam wówczas, że to coś mówi, a nie powinno, bo ,żeby mówić trzeba mieć mózg i przynajmniej dwie szare komórki. A to coś bełkotało nie wiadomo co/widoczna oznaka braku mózgu/, owładnięte szałem nienawiści./takich trochę jest na świecie!/

Wówczas przypomniała mi się maksyma mojej babci, która jest prawdziwa w stu procentach i jak się okazało ponadczasowa:

KTO SIĘ TOBOŁEM URODZIŁ, TO WALIZKĄ NIE ZOSTANIE.

Moja kochana Babciu, miałaś rację.

2 komentarze:

  1. urszula juszczuk1 lutego 2014 07:56

    bardzo mnie to dziwi ale my polacy lubimy krytykę dawać często

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIĘTE SŁOWA... Sama korzystałam z dóbr jakie niesie ta wspaniała AKCJA...podczas pobytu w szpitalu z moimi pociechami. To co robi ten człowiek dla innych jest nieocenione......a ci którzy wypowiadali te słowa, powinni mocno się nad sobą zastanowić...!!!

    OdpowiedzUsuń