niedziela, 1 grudnia 2013

Liebster Award

Niespodziewanie dla mnie mój blog uzyskał nominację do Liebster Award.
Dziękuję za zaufanie, mam nadzieję, że nie zawiodę.
W związku z tym wydarzeniem mam odpowiedzieć na 10 pytań, skierowanych do mnie przez osobę, która mnie nominowała.
1.Kiedy ostatnio zrobiłaś coś tylko dla siebie?
Może to niepopularne, ale siebie stawiam na pierwszym miejscu i nie jest to wcale egoizm. Dbając o siebie będę dłużej dla moich najbliższych i będę mogła pomóc im w potrzebie.
Codziennie robię coś dla siebie.Dzisiaj rano odpowiadam na pytania, która to praca daje mi sporo satysfakcji, a za chwilę pobiegnę nad Zalew Zemborzycki.
2.Twoja wymarzona podróż.
Andy i święte miejsca Inków, Góry Skaliste/USA,(jesienią są najpiękniejsze), Wiosna w Górach Diamentowych -Japonia i Kotlina Kłodzka,(każda pora roku)Na Podlasie jadę za tydzień.
3.Ulubiona potrawa
Kasza jaglana z miodem i orzechami od Iwonki,z cynamonem, imbirem, nasionami chia, ale ugotowana przez Zbyszka (zajadamy rankiem z Marysią, kiedy jestem u Zbyszków na Podlasiu)
4.Jaki chciałabyś dostać prezent?
Prezentem dla mnie jest zawsze wizyta mojej ukochanej Oleńki, Kruszynki/teraz już dużego Okruszka/,która przewartościowała moje życie.
5.Ulubiona pora roku i dlaczego?
Wiosna.Bo budzi nadzieje na nowe i lepsze, zwiastuje odrodzenie Ziemi i pokazuje nie przemijające jej piękno.
6.Co się dzieje z duszą po śmierci?
Upraszczając: Eben Alexander"Dowód"Całkowicie zgadzam się z autorem i wierzę w to głęboko, dzięki temu nie boję się śmierci.
7.Co zabrałabyś na bezludną wyspę?
Papier, pióro, długopisy i ołówki.Jedzenie rosłoby na drzewach albo na krzewach.
Papier i pióro po to, aby pisać moją powieść.Jak wypisze się atrament, sięgnę po długopisy, jak i one się wypiszą , zostaną ołówki . Kiedy zabraknie ołówków, powieść będzie już napisana.Potem będę pisać wiersze patykiem na piasku.
8.Co to jest podświadomość?
Temat szeroki, Kahunowie odpowiedzieli już dawno, nie będę się powtarzać.
9.Ulubiona bajka lub postać.
Uwielbiam Janinę Porazińską i jej "Trzy gadki", książki nie mogę nigdzie dostać,a jedyny egzemplarz moja córka zaczytała na śmierć...Poza tym całego Brzechwę i Tuwima.
10.Kolor twoich drzwi wejściowych do domu.
Jak go już będę miała, to drzwi będą w kolorze czerwieni , jeśli będzie do domu wchodziło się od strony południowej, co jest prawdopodobne.

Dziękuję za nominację.
Jednoczesnie polecam blogi:
Art-i-rene.blog za prezentowaną pełną radości wizję życia wypełnionego optymizmem i miłością
życie w remoncie.blog za próbę zdefiniowania siebie w świecie
teczamoichmysli.blogspot.com za barwne i coraz ciekawsze posty

  

2 komentarze:

  1. Witaj ! Czytasz w moich myślach? Mam parę bardzo podobnych odpowiedzi ! To wina tych NASZYCH przegadanych wieczorów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Małgosiu, sama sobie zawdzięczasz mądrość życiową. Niektórzy są ze mną 40 lat i dalej mają siano w głowie.Ty taka jesteś.Umiesz słuchać i pożytkujesz to , co najcenniejsze dla własnego dobra i własnego rozwoju. Kiedy byłam w Twoim wieku,nie wiedziałam nic.Kiedy będziesz miała tyle lat, co ja, będziesz mędrcem.

      Usuń